وریفای حساب کوکوین و بایننس

وریفای حساب کوکوین و بایننس

مروزه به علت قوانین سخت گیرانه مقابله با پولشویی (Anti Money Laundering – AML) که توسط نهاد های فرادولتی چون سازمان ملل، FATF و غیره وضع شده است تقریبا تمامی سرویس های آنلاین ارائه دهنده خدمات مالی ملزم به رعایت پرتوکل های شناخت مشتری (Know Your Customer – KYC) می باشند. به این معنی که مشتریان استفاده کننده از خدمات می بایست هویت خود را با ارائه مدارک شناسایی معتبر احراز نمایند. مشتریان می بایست دارای هویت از کشور های خارج از تحریم های سازمانی و خارج از لیست تبهکاران بین المللی شناخته باشند تا امکان سرویس دهی به ایشان وجود داشته باشد.

متاسفانه به علت تحریم های ناعادلانه وضع شده علیه ایرانیان امکان استفاده از خدمات بهترین سرویس های مالی در اینترنت چون وبسایت های فریلنسر ، صرافی های ارز دیجیتال ، بانک های آنلاین بین المللی برای هموطنان وجود ندارد.

ما به طور کامل پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و از ارائه خدمات جهت فعالیت در وبسایت‌های غیرقانونی نظیر سرویس‌های شرط بندی و بزرگسالان معذور می باشد.

ما در وریفای KYC تلاش میکنیم تا با ارائه خدمات حرفه‌ای، دور زدن تحریم های این حوزه و استفاده قانونی از خدمات چنین سرویس هایی را ممکن نماییم.

کانال تلگرامی تیم وریفای به عنوان محل اصلی ارتباط شما با ما در آدرس زیر قابل دسترسی می باشد:

 

https://t.me/Verify_supporter

وریفای کنید

تضمین کیفیت / ضمانت وریفای / پشتیبانی دائمی

 

 

مدارک مناسب برای وریفای صرافی ها با چهره شما آماده و نسخه فیزیکی مدارک برای شما ارسال شده که با کمک تیم وریفای مستر وریفای خود را انجام خواهید داد. بسته به کشور گواهینامه امارات یا کشور های مناسب دیگر

وریفای تخصصی

بیش از ۲ سال حساب مشتریان زیادی را وریفای کرده و در این کار تخصص داریم.

پشنیبانی ۲۴ ساعته

بعد از وریفای شما را تنها نمی گذاریم و همیشه پاسخ گو سوالات شما خواهیم بو

سرعت و کیفیت

ما کیفیت را فدای سرعت نمی کنیم و در عین حال در سریعترین زمان ممکن مدارک شما را آماده می کنیم.

بالاترین کیفیت

ما برای کیفیت مدارک تولیدی خود زبان زد همه گروه ها و محافل کریپتویی در کشور می باشد.

ورود به پرتال کاربری