اخبار روز بازار ارز دیجیتال

۱۴ بهمن ۱۴۰۰

هر کجا و هر زمان درآمد دلاری داشته باشید

۲۰ تیر ۱۴۰۰

اخبار کوتاه روزانه

اخبار کوتاه امروز 1400/04/20    شاخص ترس و طمع بیت کوین یکشنبه 20 تیر (11 جولای ) […]
۱۹ تیر ۱۴۰۰

تبلیغ ارزهای دیجیتال در شبکه اجتماعی تیک تاک ممنوع شد !

  تیک تاک اعلام کرد تبلیغات مربوط به رمز ارزها در این پلتفرم ممنوع است. این پیام […]
۱۹ تیر ۱۴۰۰

محدودیت بایننس برای ایرانی ها

 آنچه در مورد محدودیت‌های اخیر باینس برای کاربران ایرانی می‌دانیم  اول از همه، اصلی‌ترین عامل برای رخداد […]

از سراسر وب


طبق آنچه که مهدی تقدسی اعلام کرد: نتایج ثبت‌نام خودروهای وارداتی اخیر (هفدهمین طرح عرضه خودروهای وارداتی)، ششم مرداد ماه، مشخص خواهد شد که بر اساس آن، برای ثبت‌نام کنندگان این دوره عرضه خودروهای وارداتی که پنج اولویت مورد نظر خود را از بین ٣۶ مدل عرضه‌ شده، انتخاب کرده باشند، نتایج تخصیص یا عدم تخصیص بر روی سامانه بارگذاری می‌شود و مشتریان می‌توانند از طریق پروفایل کاربری خود، متوجه این موضوع شوند.
بیشتر بخوانید

اعلام جی دی. ونس به عنوان نامزد معاون اول ریاست جمهوری ایالات متحده در کنواسیون جمهوریخواهان توسط دونالد ترامپ، دارای ابعاد مختلف و نسبتا پیچیده‌ای است و میٰ‌توان نشان داد که این انتخاب بیش از آنکه ناشی از ملاحظات سیاسی صرف باشد، برآمده از معادلات اقتصاد سیاسی و اندرکنش‌های میان نظام سیاسی آمریکا و بزرگان سیلیکون ولی است.
بیشتر بخوانید

بررسی قیمت روز و جدید خودروهای فردا موتورز در تاریخ شنبه ۳۰ تیر. برای مشاهده قیمت کارخانه ماشین فرردا موتورز وارد سایت اقتصاد آنلاین شوید. 
بیشتر بخوانید

کلیه مراکز دولتی و بانک‌ها در روز یکشنبه هفتم مرداد ماه تعطیل است.
بیشتر بخوانید

مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان شمالی اعلام کرد، پس از پیگیری‌ها و مکاتبات صورت‌گرفته با شرکت بیمه معلم به عنوان شرکت بیمه طرف قرارداد فرهنگیان این استان، بیش از ۱۷ هزار یورو به فرزند یکی از فرهنگیان تحت پوشش بیمه برای ادامه روند درمان او پرداخت شد.
بیشتر بخوانید

جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران با توجه به برگزاری مراسم تنفیذ و اعطای حکم چهاردهمین دوره‌ ریاست جمهوری و حضور اعضای شورا در این مراسم، فردا یکشنبه هفتم مرداد برگزار نمی‌شود.
بیشتر بخوانید

سخنگوی سازمان اورژانس کشور از آماده باش نیروهای این نهاد امدادی در شهرهایی که با افزایش گرما مواجه هستند، خبر داد و گفت: برای دسترسی سریع و به‌موقع افراد گرمازده، اتوبوس آمبولانس‌ در میدان‌های بزرگ این شهرها مستقر می‌شوند.
بیشتر بخوانید

گروه خودروسازی سایپا محصول جدید خود که شاهین‌پلاس اتوماتیک است را رونمایی کرده و با ایجاد امکان تست این خودرو، شرایط را برای مقایسه این خودرو با دیگر محصولات داخلی رقیب، فراهم کرد.
بیشتر بخوانید

دستاوردها همواره نشانه‌ای از توفیق یا شکست سازمان‌ها محسوب می‌شوند، اما آمارها همیشه بهترین شاخص برای ارزیابی دقیق عملکرد هر سازمان به شمار می‌آید، شاخص‌هایی که به‌روشنی وضعیت قبلی و فعلی و میزان رشد را در مقایسه با سایر رقبا به‌صورت ملموس و شفاف نشان می‌دهد. این شاخص‌ در مجمع عمومی هفته گذشته شرکت فولاد مبارکه مورد ارزیابی قرار گرفت و نشان از توسعه و سودآوری قابل‌ملاحظه فولاد مبارکه داشت.
بیشتر بخوانید

معاونت پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه در پیامکی به شهروندان، که حساب بانکی خود را برای ارتکاب اعمال مجرمانه شرط بندی، بخت آزمایی و قمار در اختیار مرتکبین قرار می‌دهند، هشدار داد.
بیشتر بخوانید

مجمع عمومی عادی به‌طور فوق‌العاده نوبت دوم شرکت تعاونی مصرف کارکنان فولاد مبارکه که ۱۳ تیرماه فراخوان شده بود، سوم مردادماه در محل سالن نگین نقش‌جهان سپاهان شهر با حضور ۹۰۹ نفر از اعضا اصالتاً و وکالتا تشکیل شد.
بیشتر بخوانید

رییس بخش زلزله‌شناسی مهندسی و خطرپذیری مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی با بیان اینکه مساله فرونشست در تهران به فرابحران رسیده، گفت: یکی از مهمترین عوامل فرو ریزش و فرونشست‌های ناگهانی زمین در تهران وجود قنات‌های رها شده دارای مالک است.
بیشتر بخوانید

کارشناس هواشناسی خراسان رضوی گفت: برای تعداد قابل توجهی از شهرستان‌های استان خراسان رضوی دمای حدود ۴۰ درجه پیش بینی شده است.
بیشتر بخوانید

مدیرعامل سازمان حمل و نقل ترافیک شهر تهران اعلام کرد: مطابق ایام تعطیل و با توجه اعلام تعطیلی ادارات و بانک‌ها در روز یکشنبه (فردا) از سوی دولت، طرح ترافیک تهران فردا اجرا نمی‌شود.
بیشتر بخوانید

هواشناسی مازندران درباره فعالیت سامانه بارشی و خطر جاری شدن سیلاب در روزهای آینده در استان در اطلاعیه‌ای هشدار نارنجی صادر کرد.
بیشتر بخوانید

علیرضا بیرانوند دروازه بان سابق تیم فوتبال پرسپولیس از این باشگاه بابت مطالبات خود شکایت کرد.
بیشتر بخوانید

گروه بهمن به عنوان اولین شرکت در بین شرکت های خدمات پس از فروش، مفتخر به اخذ پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری به (شماره ۱۹۱۱۷ شیوه ارئه خدمات پس از فروش خودرو) توسط سازمان ملی استاندارد ایران شده است.
بیشتر بخوانید

این روزها موضوع رکوردزنی دما و هشدار نسبت به وقوع دماهای بالا در شهرهای مختلف، داغ است؛ خوزستان هم همواره بیشترین دماها را در تابستان‌ها تجربه کرده است و حالا این سوال مطرح است که خوزستان در روزهای بسیار گرم امسال، رکوردشکنی دما دارد؟
بیشتر بخوانید

آخرین قیمت انواع خودرو تارا برای امروز ۶ مرداد ماه ۱۴۰۳ به شرح زیر است.
بیشتر بخوانید

بانک مرکزی در بخشنامه‌ای دستورالعمل الزام تطبیق کد ملی و کد پستی در زمان درخواست دسته چک را به شبکه بانکی ابلاغ کرد.
بیشتر بخوانید
ورود به پرتال کاربری